خریدار : شخصی است اعم از حقیقی یا حقوقی که در سامانه ثبت نام سایت فروشگاه فایل طرح های سی ان سی و لیزری و یا در قرارداد فی ما بین مشخصات وی به عنوان خریدار ثبت می گردد.

تبصره : چنانچه شخصی به جز شخص خریدار نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نموده باشد در آن صورت شرکت تعهدی در قبال پرداخت کننده هزینه ها نداشته و صرفا شخص خریدار را به عنوان طرف قرارداد تلقی خواهد کرد.

سرویس : سرویس های مورد تعهدصرفا مواردی هستند که در فرم خرید خدمات به صراحت قید گردیده است. ( موارد قید شده تصریحی هستند نه تمثیلی )

فهرست کامل کالا های قابل ارائه همراه با ویژگی ها ومحدودیتها وقیمتها به نحوی که خریدارکاملا آگاه گردد.

برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تماس و ایمیل هستند . در صورتیکه خریداران ، در هنگام تکمیل فرآیند خرید وبه جهت تسهیل وتسریع امور، اقدام به تکمیل وکنترل این مدارک ننماید پس از آن همواره هویت خریداران برای شرکت محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران ونمایندگان آنها ندارد.

خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرسها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد.

روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل خریدار و پاسخ به تیکت های پرتال پشتیبانی که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.

استفاده از ایمیل توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیزبرای خریدار محسوب نمی گردد.

شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات وخسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار از طریق( کارت به کارت (شبا ) ، خرید از طریق درگاه های پرداخت بانک پارسیان و زرین پال ، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل به خریدار اطلاع داده می شود و کالایخریداری شده بر اساس نوع سفارش برای خریدار پستو ایمیل می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد و با توجه به تقاضای خریدار از طریق شبکه اجتماعی تلگرام و یا ارسال لینک به شبکه اجتماعی دیگر امکان پذیر است .

خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۲روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی وبا امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.

به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد.

هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد.
شرکت هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارتپرداخت نخواهد نمود.